• cpdb

Polo

À a fine di u 19u seculu, l'attività à l'aria aperta sò diventate impurtante per a classa dirigente britannica. I pantaloni è i camicie di polo Jodhpur sò diventati parte di l'armariu per i sporti cunnessi à i cavalli.I dui vestiti sò stati purtati da l'India da i britannichi, cù u ghjocu di polo. I polo originali eranu più cum'è buttoni sportivi cuntempuranei in buttone. Eranu camicie buttunate, à maniche lunghe o corte, chì si distinguenu per esse fatte di materiale più robustu ch'è e camicie di vestitu è ​​presentanu colli abbottonati per impedisce chì i colli sbatteghjanu quandu si viaghja à cavallu. Per questa ragione, i Fratelli Brooks cummercializeghjanu a so linea di camicie in buttone di stoffa oxford cum'è "Polo Originale".

Una camicia di polo hè una forma di camicia cù un collu, un scollu cù una placket cù dui o trè buttoni, è una tasca opzionale. E polo sò generalmente di manica corta; sò stati aduprati da i ghjucadori di polo urigginariamente in India in u 1859 è in Gran Bretagna durante l'anni 1920.

I polo sò generalmente fatti di cuttuni tricotati (piuttostu chè di stofa intrecciata), di solitu una maglia piqué, o menu cumunimenti una maglia intrecciata (quest'ultima aduprata spessu, ancu se micca esclusivamente, cù i polo di cuttuni pima), o aduprendu altre fibre cum'è a seta, lana merinu, fibre sintetiche, o mischji di fibre naturali è sintetiche. Una versione di vestitu di a cammisa hè chjamata vestitu di polo.

Pruducemu polo cum'è secondu persunalizatu à volte, è intantu, producemu ancu alcuni stili populari cù culori normali per l'Omi è i zitelli, cum'è culore biancu, culore neru, culore grisgiu melange, culore navy, culore rossu. Queste polo, pruducemu in anticipu, è se i nostri clienti anu bisognu di cuncepì cun qualchì stampa è ricami, offriremu opzioni cum'è ciò chì necessitanu, in questu modu, pudemu offre u polo assai prestu à i nostri clienti, soprattuttu in estate , questu hè assai impurtante. 


Tempu di posta: Maghju-31-2021